piatok 13. januára 2017

Čaro hľadania

Dlho som sa snažila prísť na to čo ma baví, čo ma vystihuje. Skutočný problém však nastal pri zistení, že ma baví viacero vecí, ale zároveň v žiadnej z nich špeciálne nevynikám alebo som v tom až hrozná. 

Avšak práve toto mi ukázalo, že sa vyznám minimálne v jednej veci. Považujem to za akúsi svoju superschopnosť.

Je fakt, že nie som dobrá či sa už snažím  písať, kresliť, tancovať, športovať, vychádzať s väčšinou svojho okolia, či zapadnúť medzi spolužiakov géniov na akademickej pôde, no som dobrá v samotnom procese hľadania toho v čom som dobrá. A to, čo ma neustále poháňa v hľadaní niečoho na čo mám talent, považujem za svoju superschopnosť. Alebo ak chcete, talent hľadania.

No taktiež rada:    cestujem, 
                           podlieham svojej grafománii (?)
                           bojujem viac či menej nápadne za svoju pravdu 
                           udržiavam si ako taký prehľad o dianí vo svete aj svojom okolí
                           čítam ezoterické blabla (nič na profesionálnej úrovni, len čisto zo zvedavosti ak na                                    dačo naďabím)
                           čítam (ak sa pošťastí, tak aj niečo iné než skryptá a iný študijný materiál)
                           žehlím šaty
                           plánujem ako "od zajtra začnem zdravo žiť"
                           rozprávam, ak je s kým (ak nie je, tak si musím vystačiť sama so sebou)
                     
Nedokážem:         hovoriť to, čo chcú ľudia počuť
                           zaprieť svoju hrdosť
                           začať robiť veci skôr než deň pred vypršaním deadline 
                           prísť niekam na sekundu presne bez toho aby som nevletela do miestnosti strapatá a                                zadychčaná od behu
                       



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára